چرا باید نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار را رعایت کرد؟

چرا خرید واترجت برای راه اندازی کارواش اشتباه است؟
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸
کارواش نانو بخار چیست؟
بهمن ۲۴, ۱۳۹۸

چرا باید نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار را رعایت کرد؟

بسیاری از کارواش داران بخار از نحوه صحیح شستشو با بخار و دستگاه کارواش بخار آگاهی ندارند. از روش های غیر اصولی و ناصحیح جهت شسشتو ماشین استفاده می کنند. همین امر باعث شده تا پس از خرید دستگاه کارواش بخار و کارکردن با آن دل سرد شوند. اما سوال اصلی که چرا باید نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار را رعایت کرد؟ بدلیل اینکه نتیجه صد در صدی که مد نظر کارواش کننده و مشتری هست ظاهر شود. در ادامه تمامی روش های شستشو با دستگاه کارواش بخار را مورد بررسی قرار می دهیم.


نحوه نادرست شستشو با دستگاه کارواش بخار

بصورت کلی تمامی کارواش داران بخار در ایران شستشو ماشین با بخار را مانند شستشو با واتر جت انجام می دهند. بدین صورت که ابتدا با استفاده از لنس تفنگی بخار را روی بدنه ماشین هدایت می کنند. بطور دقیق تر بخار را بصورت ضربه ای (بالا و پایین کردن لنس تفنگی) رو بدنه ماشین هدایت می کنند. این روش تمیزی صد در صدی را برای بدنه ماشین به ارمغان نمی آورد. گاها نیجه دل خواه کارواش کننده نیز ظاهر نمیشود و کارواش کننده دل سرد می شود. این اتفاق به دلیل بهره نگرفتن کارواش کننده از نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار می باشد. در ادامه نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار را مورد بررسی قرار می دهیم.


نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار

تمامی کارواش داران بر این باور هستند که بخار به تنهای و بدون دستمال کشی باعث تمیز شدن بدنه ماشین می شود نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار بدین صورت می باشد که ابتدا باید کارواش کننده با یک دست لنس تفنگی را گرفته و با دست دیگر دستمال را و با استفاده از لنس تفنگی بخار را روی بدنه ماشین هدایت کرده سپس با دست دیگر به آرامی دستمال کشی انجام شود. با این کار ابتدا بخار تمامی کثیفی را از روی سطح جدا می کند سپس با دستمال کشی تمیزی و براق شدن بدنه ماشین می شود.

برای عملکرد شستشو بدنه ماشین در نحوه صحیح شستشو با دستگاه کارواش بخار می توانید از بخار را بصورت ضربه ای بالا و پایین هدایت کنید. این کار نیاز به مهارت بالای دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ucretsiz
3 سال قبل

There is definately a great deal to learn about this topic. I really like all of the points you have made. Bambi Powell Cook

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اسفاران صنعت اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. از ما چیزی بپرسید!