توصیه هایی جهت تهیه بخارشوی صنعتی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۸
بخار خشک و مرطوب چیست؟
بهمن ۲۵, ۱۳۹۸

تجهیزات تکمیلی پکیج کارواش بخار صنعتی

لوازم جانبی مخصوص بخار

بسیاری از لوازم جانبی از جمله لنس، تفنگی، لنس زیرشویی و لنس تفنگی مخصوص بخار به همراه سر نازل های مخصوص کارواش ، کف پاش، انواع جاروبرقی های دوموتوره و سه موتوره، کمپرسور باد، انواع واکس های پولیش داخل خودرو و بدنه خودرو را می توانید در کنار خرید کارواش بخار از شرکت اسفاران صنعت دریافت کنید. لوازم جانبی کمک میکند تا فرآیند شستشو با بخار بصورت کامل انجام شود و بسیاری از کاربردها را آسان می کند.

لیست کاملی از تجهیزات و لوازم جانبی را می توانید در سایت و همچنین پیج اینستاگرام فروشگاهی کالا و تجهیزات کارواش اسفاران صنعت مشاهده نمایید.

برای ارتقاء سطح کیفی محصولات کارواش بخار اسفاران صنعت بطور ویژه تولید و واردات یک تجهیز جانبی را در دستور کار قرار داده ایم و با رجوع به فروشگاه آنلاین می توانید تمامی آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

مواد شوینده

در کنار محصولات بخار، مواد شوینده نانو را از بهترین برندهای جهان روانه بازار کرده ایم تا کیفیت شستشو در همه ابعاد بالا برود. مواد نانو قابل استفاده با بخار و واترجت است که پس از پاشیدن روی خودرو، بدون دخالت دست و پس از آبکشی، خودرو کاملا تمیز می شود و سطح آن جلا داده شده و براق شود و کیفیت شستشوی آن بسیار بالا می باشد.

نکته: شرکت اسفاران صنعت بعنوان نماینده انحصاری محصولات نانو شوینده در ایران اقدام به فروش محصولات می نماید

جهت اطلاع از انواع برندهای معتبر شوینده های نانو وموجودی با همکاران ما تماس بگیرید.

اگر تا کنون از مواد شوینده نانو استفاده نکرده اید، هم اکنون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و نمونه دریافت کنید و با آن شستشوی خودرو را انجام دهید تا از نزدیک شاهد کیفیت بالای آن باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
turkce
3 سال قبل

Remotely monitor your IP cameras and preview live footage from up to 20 devices at the same time using this simple and straightforward tool Darlleen Cesare Dobson

img
img
2 سال قبل

img

Best Dating Site 2022
2 سال قبل

🎁 Congratulations Superlotto in honor of its 25th anniversary gives you free lottery ticket 6/45! Fill out a ticket: https://cutt.us/NBPxO 🎁

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اسفاران صنعت اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. از ما چیزی بپرسید!